1060391106 |
Disseny de seqüències didàctiques amb un enfocament competencial |
2017-2018 |
Conferència. Secundària Obligatòria i batxillerat |
|
|
|
7/3/2018 - 7/3/2018 (2 hores) de 15:30h a 17:30h |
|
INS Josep Serrat i Bonastre |
|
c. Marquès de Santa Anna, 4 (Barcelona)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Gràcia
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
09/01/2018 - 19/01/2018 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Treballar competencialment és possible!!! L'evidència científica ens mostra que els aprenentatges de l'alumnat milloren situant les seqüències didàctiques en contextos versemblants. En aquesta sessió presentarem materials dissenyats amb un enfocament competencial, engrescadors i de gran qualitat, capaços d'exemplificar tota la reiquesa del model.
|
| |
Objectius |
- Entendre les característiques principals del treball cooperatiu i el seu potencial a l'aula.
- Presentar diversos exemples pràctics de treball per projectes i ABP per tal d'analitzar-ne els seus components.
- Mostrar els trets distintius de l'avaluació formativa a través de la integració a l'aula del treball amb rúbriques i amb el diari d'aprenentatge o portafolis.
|
| |
Continguts |
- Canvi de paradigma: l'actual moment social i històric ens empeny a un canvi de mirada.
- El treball cooperatiu: compromís, inclusió i treball en profunditat.
- El treball per projectes i l'aprenentatge basat en la resolució de problemes: exemples pràctics.
- Avaluació formativa: l'autoavaluació i la coavaluació, les rúbriques i el diari d'aprenentatge com a eines poderoses per treballar la metacognició amb l'alumnat.
|
| |
Avaluació |
Nivell 1: Satisfacció i percepció subjectiva de l'aprofitament.
|
| |
Certificació |
Per les característiques d'aquesta activitat, no es lliurarà certificat d'assistència
|
| |
E-mail |
crp-gracia@xtec.cat
|
| |
|
|